Followers

Pages

Friday, November 16, 2012

Maal Hijrah & birthday

assalamualaikum :)
apa habaq semua?
ceq arap sehat la na..

ceq rasa dah lama ceq dok update blog ni kan.

ada dua perkara yang mia nak post untuk entry kali ini..
first ialah sempena maal hijrah
selamat maal hijrah buat semua umat islam. semoga tahun baru ni lebih baik lebih berkat.lebih meriah dari yang sebelumnya. harap tahun baru ni kita sama sama dapat berubah ke arah kebaikan. dapat meningkatkan lagi ketaqwaan dalam diri ni. aminn.. 
ayuhh. kita berazam untuk berubah ke arah kebaikan.
buang yang keruh ambil yang jernih. maafkan segala salah dan silap orang terhadap kita pada tahun yang lepas. tahun baru ni. buka buku baru tutup buku lama :)
semoga amal ibadat kita tahun lepas diterima Allah.
semoga kesalahan kita tahun lepas diampuni Allah :)
insya-Allah..

buat semua, "kopi" dari encik google.


dan second!
arini 16/11/2012
hehe. saye tahu awak semua dah tahu. tapi nak bagitau jugak.

saya sebenarnye nak ucapkan SELAMAT HARI JADI buat orang orang yang berkenaan.
pertama
HamiAsraff (antara blogger yang saya minati dan kagumi)
kedua
AzizulHanif (dia adalah dua pupu saya)
ketiga
HzqNasa (dia adalah senior saya yang selalu saya cari gaduh)
terakhir
AinSalleh (dia adalah kesayangan saya walau kitorang baru kenal dalam satu kelab. die sangat lemah lembut)

ni untuk anda berempat

May Allah bless all of u alwayzz ;)

sekarang dah pukul 2.28 pagi, jadi kene tido! esok nak keluar ;)

#jaga diri. jaga iman#
#Assalamualaikum#

No comments:

Post a Comment