Followers

Pages

Wednesday, April 25, 2012

jauh

assalamualaikum. :)
mulakan dengan senyuman anda yg manis tuu.hehe

tadi. sye korek korek blog rakan sye..blog senior.

saye rasa
sedih.
kecewa.
malu.

saye dah jauh terpesong.
saye sedar bnyak dose sy lakukan.
saye cube untuk berubah
tapi smuanya hanya katakata
sebuah kata kata tanpa usaha yang kuat.

saye malu.
saye tengok kawan saye bnyak ilmu didada
macammacam hal agama yang dia tahu
dan saye tak tahu
saye malu.
banyak perkara lagi yang perlu saye terokai
saya nak belajar.
tapi perasaan malas sangat menguasai.
:|

saye kecewa sebab saye sangat malas..
saye kecewa..saya sering menasihati orang. tapi kadang2 saye x buat.


semoga Allah masih bukakan pintu hidayah-Nya untuk saya yang hina ni.
insya-allah..

p/s : saya mohon kepada sesiapa yang bace blog ni, truskan menasihati saye.
teruskan mengajar saye. teruskan btulkan kesalahan saya :)

2 comments: