Followers

Pages

Monday, April 23, 2012

sahabat

S A H A B A T

ape yang ada pade perkataan sahabat?
setiap orang pasti ade sahabat kan?
begitujuga dengan saya :)
kate orang, sahabat ni tak sama dengan kawan. kawan baik pun maybe lain sikit
sahabat ni amat hebat :)

saya banyak kawan baik. tapi sahabat? saya x pasti..mungkin seorang dua.
saye sendiri tak pasti.
saya suka berkawan.
dan saya rasa ramai kawan saya yang saya anggap kawan baik
hehe :)
apeapejela...


tapi ade satu sahabat yang buat saya mengalirkan air mata gembira bila tengok mereka 
walaupun kenal mungkin dalam 10 tahun. dan mungkin belum sampai 10 tahun
saye pun dah lupe bila diorang mula kenal
tapi dari gaya mereka, banyak yang saye pelajari
mereka saling melindungi dan saling menyayangi
keakraban mereka sangat menarik.
mereka suka kenakan orang. tapi mereka jarang mengenakan antara satu sama lain
mereka bagaikan melindungi satu sama lain
so sweett
tula 
JOZAN :)
JOHAN dan ZIZAN

=)

kalu x caye. tgk sini
dah ade yg editkan :)
credit la utk die..hehe

No comments:

Post a Comment