Followers

Pages

Thursday, October 4, 2012

HAMI ASRAFF (part2)

seperti yang dijanjikan
kan kan kan
even tak ramai pun yang bace last post
(maybe tak ada yang bace langsung)
:|

sebenarnya, malas gile nak update blog
sesuatu yang amat membosankan bile xde idea
okay okay
pasai saudara Hami.
nak citer ape ye?
hehe

okela. 
sesuatu yang menarik tentang hami (yang korang memang dah tahu) 
dan
sesuatu yang TAK menarik tentang saya (memang korang tak tahu)
dan ini akan menunjukkan perbezaan kami :) (saje je nak bagitau perbezaan. sebabnya persamaan tu tak ada. *yang sama hanyalah ISLAM dan Hamba-NYA yang nyata)
gelabah (ayat kakak tersayang) je kan nak citer pasal yang TAK menarik tentang saya dekat post
HAMI ASRAFF
(i mean post TENTANG hami)

as usual, semua orang tahu saudari hami ini belajar engineering. tapi amat bijaksana dalam menyusun katakata.
even die tak pernah belajar sastera, tapi ayat die memang power wa cakap sama lu :)

yang saya ni!
belajar sastera dulu,
tapi ayat dalam blognye.
Sesangat sangat hampeh!
cop cop.
saya ambil aliran sastera la. bukan belajar sastera.
(same ke belajar dalam aliran sastera dengan belajar sastera? ? ?)

boleh dikatakan yang saya ni terer jugak la dalam bahasa melayu ni (bukan nak riak oke :) )
tapiii.. kalu buat ayat, memang ..... perrrgghhhh
sangat la berbelit belit
kalau buat karangan, sangatla mengarut ayat ayat saya.
mende hok tule je sye tulis ( benda yang same je saye tulis)
asyik ulang ayat yang sama
nak nak kalau essay dalam bahasa inggeris.
memang hancur la grammar nye

EH! EH! EH!
bukan ke post ni pasal saudara hami?
kenape macam banyak cakap pasal saye?
hampehhhh~ 0_0

oke oke.
'berbalik' kepada kisah hami kan..
actually, saya sangat sangat sangat sangat (dua sangat cukuplakan) kagum dengan dia
tahu kenape?
dan yang pasti kat luar sana pun sangat ramai kagum dengan dia
yela.
first time saye bace blog die, saye dah jatuh hati dengan ayat die
diulangi dengan AYAT DIA :)
dulu,
kawan la yang sangat minat dia.
time modul dekat universiti pun,
ade lecturer tanye siapa idola
(lebih kurang macam ni la skripnya)

lecturer : oke. siapa idola awak.
saya : puan puan. tanya ain. tanya ain.. (bab kenakan orang memang terer)
lecturer : mane ain..?

~tuuuuuuuuuuuuuuu~
(semua tunjuk)

ain : idola saya Hami Asraff.
lecturer : siapa dia tu? (yela. lecturer kan busy. mane online)
ain : blogger islamic puan :)

senyum jeeeee si ain tu. haha. malu die nak jawab =p
*niat bukan nak memalukan ain. tapi saja nak kongsi*

tapi yela. dulu time ain cakap pasal hami.
saye sekadar dengar tak dengar je..
ape la yang minat sangat dengan si hami tu. hahaha (ampun yee)
ain cakap hami tu hensem la. smart la sebabnya ade janggut sejemput tu.
tapi time saye tengok "biase je la.. tak hensem mane pun"
tapi saye follow je die dekat facebook tu.
lastlast baru ni
entah status mane yang saya bace.
tetibe jadi minat pula dekat saudara Hami ni
ape lagi.. lepas tu.
selalu je follow facebook die.
tak cukup dengan tu,
follow plak twitter die..
lepas tu blog die.
tumblr die. (tapi macam dah lama tak update)
haha
*and know, i admit that he quite handsome :)*
not soooo handsome but nice looking (betul ke looking?)

saya bukan apa. suka sangat dengan ayat ayat die.
sangat memberi kesan yang mendalam :)
goodjob bro =D

dan sekarangg.
hampir tiap tiap hari asyik buka blog die. tertunggu new entry dari die..
sebelum exam boleh la selalu tengok die update
status facebook.
tengok die
update twitter..
memang best ayat die.
simple but nice :)
simple but complete.
simple but awesome
sekarang ni. waktu ni. masa ni.
dah tak boleh. sebab?
tengah final exam.
lagipun, start dari 1/10 - 19/10
saya akan diactive facebook dan twitter saya :)
untuk mengelakkan dari online selalu
ahaha
tak ade due due tu pun still online. (tengok blog encik hami la) =D

tapii. saya hanya mampu tengok je smua tu,
saya sangat tak berani nak like status die. (ade skali skale)
retweet ayat die (biar pun ade je)
komen blog dia (ada la duetige komen. tapi jadi due komen. delete~)
nak tahu kenape saya tak berani buat lebih lebih?
saya sangat takut + malu nak buat semua tu.
tahu kenapee??

nanti nanti je la ceritenye.
panjang sangat dah ni :)
nanti malas baca plak :)
oke :)
assalamualaikum
#jagediri.jageiman#


6 comments:

  1. waduss, kali nie entry panjangg. hahaaa. miss u twitt2 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje saje. bile idea mencurah. main tulis je :) tnggu la 20/10.. tubik la twiit sayeee :D

      Delete
    2. woohhh ahh, lamenyaa next week pa. hahahahaa. entry diatas agak menarikk minattt :))

      Delete
    3. harusla. selagi final exm dop abih :D
      menarik ke? tpi pnjg sgt kan?
      dp pndai ane ekpon bab bab blog ni.hehe

      Delete
    4. tapi daa ok, klu text tuu kaler black mybe lgi nmpk kott.. ntii hbs final u kena adjustt u blogg bg nmpk lagi AWESOME !! like me. hahahahahahhahaaa ! ok. stop :P


      dan satu lagi, kt comment tuu edjust setting, xperlu word verification sangat. heeee. seng utk org komen ntii. heee. byeeee

      Delete
    5. haha. nantila sayang! after final kay sista! :) <3

      Delete