Followers

Pages

Wednesday, October 10, 2012

menjaga hati :)

assalamualaikum :)

semalam kann (kot la) saya buka blog saudara hami
then saya ade nampak dia twiit something
dan ayat dia tu menarik minat saya :)
then saye print screen la ayat tu :)
(maaf ye saudara sebab main print screen je)

kat sini saya nak kongsi ayat dia

"kita memang kena consider perasaan orang lain juga. Tapi kalau sentiasa consider perasaan orang lain sampai diri sendiri terabai itu parah"
-HamiAsraff-

komentar saya : betul jugak kata saudara hami tu. tapi bagi saya, bila jaga perasaan orang lain, then orang tu gembira, insya-Allah kita pun akan gembira :) Allah akan gembirakan kita jika kita gembirakan orang lain. :)

saya sentiasa cuba untuk menjaga perasaan orang lain sebab saya akan gembira bila orang lain gembira. insya-Allah :)
 tapi kadang kadang saya pun akan menyakitkan perasaan orang lain sebabnya. saya hanya insan yang lemah dan insan yang sering melakukan kesilapan :)

kepada sesiapa yang pernah saya sakiti hatinya, maaf ye :) 
bukan niat saya menyakiti perasaan kalian :)

p/s : kita kena saling jaga menjaga hati masing masing :)

#jaga diri. jaga iman#
#assalamualaikum#

2 comments: