Followers

Pages

Tuesday, October 2, 2012

tukar topik :) its final okay!

okay :)
pasti ada yang tertunggu nak bace post saye tentang
HA a.k.a HamiAsraff
kan?
kan?
*perasan je lebih kann? :D*

tapi before saya habaq mai pasai akhi Hami tu.
saye nak citer la pasai exam ni
bukan sebarang exam tau
it is final exam :)
yes!
final exam untuk part 5
kos?
kos akaun :)
baru DIA (diploma in accountancy) :)
masih jauh perjalanan..
okela
tak nak cakap banyak
saje je nak kongsi jadual peperiksaan kitorang yang banyak sangat gap tu kannn
haha ;)


nampak tak?
tak clear kan?
tak pa.
mai sini nak habaq.

3/10 LAW 2.15 ptg Dewan Utama (DU)
9/10 MKT 9.00 pg DU
12/10 MAF 2.45 ptg DU
15/10 TAX 2.15 ptg Dewan Akademik (DA)
19/10 FAR 2.45 DA

oke? :)
ape yang terlekat dekat board kat sebelah white board tu ye?
hehe
tu ade gambar kawan-kawan seperjuangan :)
ade gambar konvokesyen mase tingkatan 5 :)
then ade taqwim :)
senang nak tengok waktu solat kan :)
gambar family?
ade la. dalam purse :) special banyak kan.
so kene letak tempat special :)

ape lagi nak bagitau.
hurmm.
haa.
mada mada dane :)
nampak ayat tu?
itu saya dapat dari kawan saya
sape?
name samaran die renyok! :)
kawan paling sengal yang saya ada. (jangan marah renyok)
die cakap tu bahasa jepun
macam kata kata semangat la :)
thanks kawan :)

hurm.
okelah.
kene pergi sambung study :)
pasal akhi Hami tu,
nanti la saya sambung ye :)
hehe

take care korang :)
#jaga diri. jaga iman#
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment