Followers

Pages

Tuesday, July 16, 2013

erghhh~

erghhhhhhhhhhhhhh. eh eh. assalamualaikum. :)

kau ni dah kenape mia. tahu tak. sekarang tengah gile tengok shawl, tengok tudung jename akel tu. stresssss kauu (melampu kan sampai stress bagai).. cari punya cari.. jumpe banyak fb yang jual tudung jenama akel tu weyh.. gile bak hang.. aku macam ape ntah.. tengok harge murah. tudung cantik cantik.. arrghhhhhh... sekarang tengah fikir lagi nk beli ni.. kene tanye pendapat kakak dulu ke. tapi kan. duit ngam ngam je ni. tapi ape de kisah. pinjam la kan. takkan mak tak kasi pinjam duit. nak beli tudung kot. bukan beli rokok. kuangkuangkuang.. :D.. lagipun tudung tu utk aku pakai jugak. bukan aku nak buat bungkus barang kan. kan kan.. so confirm mak kasi punya la. hahaha... lagipun, aku nak beli yang borong. walaweyh... aku dah macam separuh gila tengok tudung tudung jenis akel ni... kalau la aku kaya kan. aku beli smua kot. lantak la orang nak cakap ape...aku yang nak pakai... iye dak? hewhewhew..

tu kalau aku kaya.. kalau aku kayaa.. haaaaaaa. cakap pasal kalau aku kaya (mesti nyampah asyik ayt ni je kan), korang dah dengar lagu tu? lagu tu laa. lagu bila aku kaya(see, sebut lagi).. lagu altimet dengan awi rafael. sedap pulak sore awi ni kan. altimet tu takyah cakap. memang power die ni.. kalau bhgian ckp laju(rapping) ni memang die terror.. satu lagi yang aku respect, si malique.. lirik diorg memang pergh. luar kotak fikiran kate kau... awi plak aku first kenal time lagu first die la. pulanglah(entah betul ke idak tjuk ni). tapi lagu paling aku suke die nyanyi selain kalau aku kaya ni ialah asalkan aku ok. kenape minat? ntah.-.-.. dah minat. nak wat cmne. iye dak???

okelah. dah ngantuk. tapi taknak tidor. nak tengok citer la duluuu :) selamat bersahur korang! selamat berpuasa.

No comments:

Post a Comment