Followers

Pages

Friday, July 19, 2013

nineteen july two thousand thirteen

apa yang ada pada 19 july 2013? oke. pada insan biasa maybe ia x bermakna. BUT! untuk para siswa/i lepasan diploma uitm tidak. 19 july adalah hari yang mendebarkan. pada tarikh ini la, result penerapan kitorang akan keluar. result untuk kat mana kitorg sambung for degree.. takut uollss..

apa yang iolls (tetibe tukar panggilan) harapkan, dapat yang sama dengan geng geng baik. (GG).. harap sangat kitorg dapat tempat sama except wawa. untuk wawa, saye doakan dia dapat tempat yang paling dekat dengan umi die. senang. nanti adik(adikwawa) smbung belajar nanti, siapa nak temankan umi dia. at least, kalau dia dapat dekat, dia boleh balik selalu. :) berbalik pada result.. harap harap sangat itu result terbaik untuk kitorg. Allah knows what is the best for us.

semoga result yang keluar pada hari jumaat ni, dalam bulan ramadhan ni, dapat memberi sinar kebahagiaan buat kami.. semoga kami tabah dan redha apa jua result yang mendatang..

and  and
buat semua lepasan diploma yang sedang tnggu result macm iolls ni, gudluck korang. semoga kita dapat result yang terbaik.

with love,
AA

No comments:

Post a Comment