Followers

Pages

Wednesday, July 17, 2013

hepy befday!

putih: ezzati maroon:amilia biru:raihan


assalamualaikum...........

selamat hari jadi buat sahabat dunia akhirat Amilia Aminudin dan Raihan Zuliati Zahari iaitu Ezzaty Aizul.. selamat ulang tahun yang ke 21.. moge bhgia sentiasa.. mek ti, terima kasih untuk segalanya sahabat. kite kwn baik lebih kurang 10 tahun dh. mek ang je baru 5 6 thun  hahaha. dop kisah la lame mane pun kite kawan, asalkan kita bahagiaaa... rindu ke mu mekti er.. mu la geng baik aku hok susah sangat aku nak jupe.. blajor jauh. balik pun sehari dua je.. sabor je. hahaha.. tapi demi masa depan mu, aku ngn mek ang redha. hahaha. semoga mu sentiasa brjaye dunia akhrat.. kirim salam ke abah ngn umi mu .. terima kasih maduku, madu zaza.. hahaahha..    .. sorry sokmo takdop hadioh untuk mu.. — with Raihan Zuliati Zahari and Ezzaty Aizul.



okay okay. kat atas nii. yang korang baca ni actually ucapan aku untuk ezzati tu. today, 17/7 birthday dia :) well tu ucapan kat mukabuku. then aku kopi dan pes dekat dalam blog ni. sebabnya malas nak buat ucapan lain. ape. ingt aku pndai sangat ke buat buat ucapan ni.. tu kire ucapan paling ikhlas dan paling sweet la aku buat untuk die. hahaha

p/s: sape sape yang lahir bulan july ni jugak, hepy bfday korang.

No comments:

Post a Comment